Specjalista SEO

Do zespołu SEO szukamy doświadczonego specjalistę marketingu internetowego, który chciałby rozwijać swoje kompetencje w obszarze performance.

Jeżeli lubisz pracować z danymi, nie boisz się arkuszów Excela, sprawnie poruszasz się po: Google Search Console, Senuto, Ahrefs i potrafisz efektywnie pracować z Chatem; tworzyłeś, optymalizowałeś i raportowałeś to nie zwlekaj, aplikuj już dziś! 

Wynagrodzenie: 5500 zł – 7500 zł brutto na UoP 

Szukamy osoby, która:

  • jest w dużym stopniu samodzielna, umie szybko szukać rozwiązań w sieci i dobrze organizuje swoją pracę
  • jest odważna, chce się szybko uczyć i – co ważne – weryfikować wiedzę w praktycę
  • interesuje się marketingiem w sieci i ma doświadczenie (min. 1 rok) w pracy z Google Search Console & Senuto & Screaming Frog
  • ma mocne zacięcie analityczne – na co dzień pracuje z Google Analytics 4, Looker Studio, Google Sheets, Excel oraz szeregiem narzędzi: Screaming Frog, ChatGPT.
  • ma doskonałe umiejętności komunikacyjne – wie, jak w prosty i zrozumiały sposób rozmawiać z klientami oraz osobami nietechnicznymi o niuansach pracy operacyjnej; potrafi dostosować język do wymogów odbiorcy – osób w firmie zajmujących się innymi obszarami, klientów, kontrahentów;
  • jest skupiona na detalach i ma usposobienie „rozkminiacza”

Jak będzie wyglądać Twoja praca?

W Numbers’ach fundamentem działań jest bliska i partnerska współpraca z klientami. Jesteśmy blisko ich biznesów, włączając się w działania na każdym etapie – od warsztatów projektujacych produkty i innowacje, przez wsparcie strategiczne, aż po aspekt finalny – ekspercką emisję kampanii i dowiezienie rezultatów przekładających się na biznes.  

Tym samym specjalista SEO w Numbersach buduje i dowozi swoje kompetencje w trzech obszarach: 

1. Kompetencje operacyjne
  • Tworzenie zoptymalizowanych treści
  • Zrozumienie działania technologii  celem efektywnego wydawania rekomendacji z nimi związanych tj. HTML, CSS, JavaScript, JSON, XML, RegExp
  • Tworzenie zrozumiałych i dopasowanych raportów, rekomendacji do person
  • Praktyczna znajomość technik optymalizacji
  • Teoria kanałów, celów biznesowych, ścieżek zakupów
2. Kompetencje analityczne
  • Praca z danymi m.in. GA, GSC, Senuto, Ahref, Screaming Frog
  • Analiza słów kluczowych (umiejętność identyfikowania odpowiednich słów kluczowych wraz z oceną potencjału pod katem konkurencyjności, wyszukiwań, intencji)
  • Analiza konkurencji
  • Mierzenie efektywności prowadzonych działań
  • Rozumienie i ocena czynników rankingowych
3. Kompetencje strategiczne
  • Dopasowanie typów działań do sytuacji, postawionych celów i możliwości technicznych platform
  • Budowanie planów działań SEO zgodnych z wizją danego biznesu
  • Umiejętność definiowania celów
  • Monitorowanie, ocena, zrozumienie algorytmów

Twoja ścieżka rozwoju będzie modelowana wokół tych trzech obszarów, ale tutaj się nie kończy. Jesteśmy zwinną organizacją, która dopasowuje się do dynamicznie zmieniającego się świata digital marketingu. Nudy nie ma.

Na co dzień Twoja praca w Numbersach opierać się będzie na samodzielnej pracy dla klientów w obszarze optymalizacji technicznej i contentowej. Będziesz też częścią zespołu SEO, którego kluczowymi wartościami jest wymiana wiedzy i zaangażowanie.   

Czym się będziesz zajmować?

  • tworzyć i wdrażać w życiu plany działań SEO
  • analizować działania konkurencji i trendów rynkowych,
  • prowadzić typowe działania SEO: wdrażanie zmian na stronach klientów, analizy słów kluczowych, planowanie contentu, generować content ze wsparciem modeli AI
  • koordynować działania linkowe
  • spotykać się z klientami i pracować z nimi nad osiąganiem lepszych wyników

Pracując w numbersach:

  • będziesz częścią zwinnego koleżeńskiego zespołu, którego członkowie pracują od ponad dekady w branży digital marketingu;
  • będziesz rozwijać biznesy klientów w internecie w różnych branżach
  • otrzymasz szansę rozwoju dopasowaną do Twojej wizji kariery – w perspektywie kolejnych lat możesz iść w stronę ekspercką / analityczną lub liderską;
  • pomożemy Ci w budowie eksperckiego wizerunku poprzez publikacje w prasie branżowej i występy na konferencjach;
  • sfinansujemy niezbędne kursy i zakupy narzędzi potrzebnych do najlepszej realizacji usług;
  • będziesz mieć realny wpływ na usługi, biznes i charakter współpracy z klientami;

Oferujemy:

  • elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie zgodne z zakresem kompetencji,
  • współpracę przy interesujących i nowatorskich projektach marketingowych dla liczących się marek,
  • możliwość rozwoju w strukturze organizacji,
  • koleżeńską i nieformalną atmosferę pracy.

Aplikuj mailowo na adres:

praca@nbrs.pl

w formie, którą uznasz, że najlepiej
Ciebie zaprezentuje. Każdy pomysł
jest dobry, bo jest Twój!