SEO Specialist
Do zespołu SEO szukamy doświadczonego specjalistę, który chciałby rozwijać swoje kompetencje w obszarze performance.
Jeżeli lubisz pracować z danymi, nie boisz się arkuszów Excela, sprawnie poruszasz się po Google Search Console & Senuto, tworzyłeś, optymalizowałeś i raportowałeś to nie zwlekaj, aplikuj już dziś!
- jest samodzielna, umie szukać efektywnych rozwiązań i dobrze organizuje swoją pracę
- jest odważna, chce się szybko uczyć i – co ważne – weryfikować wiedzę w praktyce
- interesuje się marketingiem w sieci i ma doświadczenie (min. 1 rok) w pracy z Google Search Console & Senuto
- ma mocne zacięcie analityczne – nie straszny Tobie Excel, przetwarzanie dużych tabel i praca z danymi
- jest skupiona na detalach
- jest relacyjna w perspektywie bezpośredniej współpracy z klientami i zespołem
- komunikuje się w języku angielskim (B2)
W Numbers’ach fundamentem działań jest bliska i partnerska współpraca z klientami. Jesteśmy blisko ich biznesów, włączając się w działania na każdym etapie – od warsztatów projektujących produkty i innowacje, przez wsparcie strategiczne, aż po aspekt finalny – ekspercką emisję kampanii i dowiezienie rezultatów przekładających się na biznes.
Tym samym specjalista SEO w Numbersach buduje swoje kompetencje w trzech obszarach:
1. Kompetencje operacyjne
- Praca z wnioskami z danych m.in. Senuto, GSC, GA, Ahrefs
- Optymalizacja stron klientów → content, techniczne, linkowanie
- Teoria & praktyka SEO
2. Kompetencje analityczne
- Analiza i wyciąganie wniosków z danych m.in. Senuto, GSC, GA, Ahrefs
- Eksport danych przez connectory do Excela i Google Sheets wraz z analizą danych
- Wizualizacja danych i budowa raportów w Google Data Studio
3. Kompetencje strategiczne
- Dopasowanie typów działań do sytuacji i postawionych celów
- Projektowanie lejka zakupowego z perspektywy analitycznej i marketingowej
- Budowanie planów działań SEO zgodnych z wizją danego biznesu
Twoja ścieżka rozwoju będzie modelowana wokół tych trzech obszarów, ale tutaj się nie kończy. Jesteśmy zwinną organizacją, która dopasowuje się do dynamicznie zmieniającego się świata digital marketingu. Nudy nie ma 🙂
Na co dzień Twoja praca w Numbersach opierać się będzie na samodzielnej pracy dla klientów w obszarze optymalizacji technicznej i contentowej. Będziesz też częścią zespołu SEO, którego kluczowymi wartościami jest wymiana wiedzy i zaangażowanie.
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?
- tworzyć i implementować plany działań SEO
- analizować działania konkurencji i trendów rynkowych,
- prowadzić typowe działania SEO jak analizy słów kluczowych & linków, przeprowadzać audyty, planować content
- budować raporty w Google Data Studio, Microsoft Excel, Google Sheets
- spotykać się z klientami i pracować z nimi nad osiąganiem lepszych wyników
﹠ PRACUJĄC W NUMBERSACH:
- będziesz częścią zwinnego koleżeńskiego zespołu, którego członkowie pracują od ponad dekady w branży digital marketingu;
- będziesz rozwijać biznesy klientów w internecie w różnych branżach
- otrzymasz szansę rozwoju dopasowaną do Twojej wizji kariery – w perspektywie kolejnych lat możesz iść w stronę ekspercką / analityczną lub liderską;
- pomożemy Ci w budowie eksperckiego wizerunku poprzez publikacje w prasie branżowej i występy na konferencjach;
- sfinansujemy niezbędne kursy i zakupy narzędzi potrzebnych do najlepszej realizacji usług;
- będziesz mieć realny wpływ na usługi, biznes i charakter współpracy z klientami;
﹠ OFERUJEMY:
- chlebowe poniedziałki
- elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
- wynagrodzenie zgodne z zakresem kompetencji,
- współpracę przy interesujących i nowatorskich projektach marketingowych dla liczących się marek,
- możliwość rozwoju w strukturze organizacji,
- koleżeńską i nieformalną atmosferę pracy.