PPC Specialist

Do zespołu PPC szukamy doświadczonego specjalistę marketingu internetowego, który chciałby rozwijać swoje kompetencje w obszarze performance. 

Jeżeli lubisz pracować z danymi, nie boisz się arkuszów Excela, sprawnie poruszasz się po Google Analytics, tworzyłaś, optymalizowałaś i raportowałaś kampanie Google Ads oraz Facebook Ads, to nie zwlekaj, aplikuj już dziś! 

Szukamy osoby, która:
  • jest samodzielna, umie szybko szukać rozwiązań w sieci i dobrze organizuje swoją pracę
  • jest odważna, chce się szybko uczyć i – co ważne – weryfikować wiedzę w praktycę
  • interesuje się marketingiem w sieci i ma doświadczenie (min. 1 rok) w pracy z Google Ads & Facebook Ads
  • ma mocne zacięcie analityczne – nie straszny Tobie Excel, przetwarzanie dużych tabel i praca z danymi
  • jest skupiona na detalach
  • jest relacyjna w perspektywie bezpośredniej współpracy z klientami i zespołem
 
Jak będzie wyglądać Twoja praca?

W Numbers’ach fundamentem działań jest bliska i partnerska współpraca z klientami. Jesteśmy blisko ich biznesów, włączając się w działania na każdym etapie – od warsztatów projektujacych produkty i innowacje, przez wsparcie strategiczne, aż po aspekt finalny – ekspercką emisję kampanii i dowiezienie rezultatów przekładających się na biznes.  

Tym samym specjalista PPC w Numbersach buduje swoje kompetencje w trzech obszarach: 

1. Kompetencje operacyjne

  • Poruszanie się po panelach reklamowych Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads, TikTok Ads
  • Ustawianie kampanii i kont reklamowych wraz z zestawami dobrych praktyk
  • Teoria kanałów, typów kampanii i celów biznesowych
 

2. Kompetencje analityczne

  • Praca w Google Analytics (praca na panelu, cele, konwersje, moduł ecommerce)
  • Eksporta danych przez connectory do Excela i Google Sheets wraz z analizą danych
  • Wizualizacja danych i budowa raportów w Google Data Studio
 

3. Kompetencje strategiczne

  • Dopasowanie kanałów, typów kampanii i kreacji do celów biznesowych
  • Projektowanie lejka zakupowego z perspektywy analitycznej i marketingowej
  • Budowanie mediaplanów dla b2b/ecommerce/b2c

 

Twoja ścieżka rozwoju będzie modelowana wokół tych trzech obszarów, ale tutaj się nie kończy. Jesteśmy zwinną organizacją, która dopasowuje się do dynamicznie zmieniającego się świata digital marketingu. Nudy nie ma, a kampanie na TikTok’u czy Pintereście już nie należą do rzadkich okazji.   

Na codzień Twoja praca w Numbersach opierać się będzie na samodzielnej pracy dla klientów w obszarze performance marketingu – głównie kampanii Google Ads i Facebook Ads (w proporcjach około 50/50). Będziesz też częścią zespołu PPC, którego kluczowymi wartościami jest wymiana wiedzy i zaangażowanie.   

 

🖥 CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?

  • planować, ustawiać, optymalizować i analizować kampanie w Google Ads, Facebook Ads i innych płatnych systemach (Tik Tok Ads, Pinterest Ads, Linkedin Ads) 
  • pracować na narzędziach analitycznych (Google Analytics, Tag Manager, ROIVENUE) w celu optymalizacji efektywności kampanii 
  • tworzyć i realizować strategie performance dla marek z różnych branż 
  • budować raporty w Google Data Studio, Microsoft Excel, Google Sheets 
  • spotykać się z klientami i pracować z nimi nad osiąganiem lepszych wyników

 

﹠ PRACUJĄC W NUMBERSACH:

  • będziesz częścią zwinnego koleżeńskiego zespołu, którego członkowie pracują od ponad dekady w branży digital marketingu;
  • będziesz rozwijać biznesy klientów w internecie w różnych branżach
  • otrzymasz szansę rozwoju dopasowaną do Twojej wizji kariery – w perspektywie kolejnych lat możesz iść w stronę ekspercką / analityczną lub liderską;
  • pomożemy Ci w budowie eksperckiego wizerunku poprzez publikacje w prasie branżowej i występy na konferencjach;
  • sfinansujemy niezbędne kursy i zakupy narzędzi potrzebnych do najlepszej realizacji usług;
  • będziesz mieć realny wpływ na usługi, biznes i charakter współpracy z klientami;
 

🎁 OFERUJEMY:

  • chlebowe poniedziałki 🥖
  • elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie zgodne z zakresem kompetencji,
  • współpracę przy interesujących i nowatorskich projektach marketingowych dla liczących się marek,
  • możliwość rozwoju w strukturze organizacji,
  • koleżeńską i nieformalną atmosferę pracy.
 

Aplikuj mailowo na adres praca@nbrs.pl w formie, którą uznasz, że najlepiej Ciebie zaprezentuje.

Każdy pomysł jest dobry, bo jest Twój!