Junior PPC Specialist

Do zespołu PPC szukamy adepta/adeptkę marketingu internetowego, która chciałaby rozwijać swoje kompetencje w obszarze performance.
 
Jeżeli lubisz pracować z danymi, nie boisz się arkuszów Excela, miałaś okazję zagłębić się w raportach Google Analytics a skróty SEM / CPV / CR / CPS nie stanowią dla Ciebie tajemnicy, to nie zwlekaj, aplikuj już dziś!
 
Szukamy osoby, która:
  • jest samodzielna, umie szybko szukać rozwiązań w sieci i dobrze organizuje swoją pracę
  • jest odważna, chce się szybko uczyć i – co ważne – weryfikować wiedzę w praktycę
  • interesuje się marketingiem w sieci i ma doświadczenie (choćby minimalne) w pracy z Google Ads lub Facebook Ads
  • ma mocne zacięcie analityczne – nie straszny Tobie Excel, przetwarzanie dużych tabel i praca z danymi
  • jest skupiona na detalach
  • jest relacyjna w perspektywie bezpośredniej współpracy z klientami i zespołem
 
Masz niewielkie doświadczenie w kampaniach w Google lub Facebook? Żaden problem! W przeciągu 2 pierwszych miesięcy przejdziesz przez starannie zaprojektowany program szkoleniowy, którego kluczową zaletą jest natychmiastowe przekuwanie teorii na praktykę. Tak, od pierwszego tygodnia chcemy Ciebie zaangażować w projekty komercyjne pod czujnym okiem szefa działu PPC.
 
Szkolenia dotyczyć będą trzech obszarów kompetencyjnych:

1. Kompetencje operacyjne

  • Poruszanie się po panelach reklamowych Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads, TikTok Ads
  • Ustawianie kampanii i kont reklamowych wraz z zestawami dobrych praktyk
  • Teoria kanałów, typów kampanii i celów biznesowych
 

2. Kompetencje analityczne

  • Praca w Google Analytics (praca na panelu, cele, konwersje, moduł ecommerce)
  • Eksporta danych przez connectory do Excela i Google Sheets wraz z analizą danych
  • Wizualizacja danych i budowa raportów w Google Data Studio
 

3. Kompetencje strategiczne

  • Dopasowanie kanałów, typów kampanii i kreacji do celów biznesowych
  • Projektowanie lejka zakupowego z perspektywy analitycznej i marketingowej
  • Budowanie mediaplanów dla b2b/ecommerce/b2c
 

🖥 CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?

  • planować, ustawiać, optymalizować i analizować kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads
  • pracować na narzędziach analitycznych (Google Analytics, Tag Manager, ROIVENUE) w celu optymalizacji efektywności kampanii
  • tworzyć i realizować strategie performance dla marek z różnych branż
  • budować raporty w Google Data Studio, Microsoft Excel, Google Sheets
  • spotykać się z klientami i pracować z nimi nad osiąganiem lepszych wyników
 

﹠ PRACUJĄC W NUMBERSACH:

  • będziesz częścią zwinnego koleżeńskiego zespołu, którego członkowie pracują od ponad dekady w branży digital marketingu;
  • dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich predyspozycji i wizji na ten obszar biznesu – docelowo będziesz bowiem liderką/-em działu SoMe;
  • pomożemy Ci w budowie eksperckiego wizerunku poprzez publikacje w prasie branżowej i występy na konferencjach;
  • sfinansujemy niezbędne kursy i zakupy narzędzi potrzebnych do najlepszej realizacji usług;
  • będziesz mieć realny wpływ na usługi, biznes i charakter współpracy z klientami;
 

🎁 OFERUJEMY:

  • chlebowe poniedziałki 🥖
  • elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie zgodne z zakresem kompetencji,
  • współpracę przy interesujących i nowatorskich projektach marketingowych dla liczących się marek,
  • możliwość rozwoju w strukturze organizacji,
  • koleżeńską i nieformalną atmosferę pracy.
 

Aplikuj mailowo na adres praca@nbrs.pl w formie, którą uznasz, że najlepiej Ciebie zaprezentuje.

Każdy pomysł jest dobry, bo jest Twój!