Junior PPC Specialist
Do zespołu PPC szukamy adepta/adeptkę marketingu internetowego, która chciałaby rozwijać swoje kompetencje w obszarze performance.
Jeżeli lubisz pracować z danymi, nie boisz się arkuszów Excela, miałaś okazję zagłębić się w raportach Google Analytics a skróty SEM / CPV / CR / CPS nie stanowią dla Ciebie tajemnicy, to nie zwlekaj, aplikuj już dziś!
Szukamy osoby, która:
- jest samodzielna, umie szybko szukać rozwiązań w sieci i dobrze organizuje swoją pracę
- jest odważna, chce się szybko uczyć i – co ważne – weryfikować wiedzę w praktycę
- interesuje się marketingiem w sieci i ma doświadczenie (choćby minimalne) w pracy z Google Ads lub Facebook Ads
- ma mocne zacięcie analityczne – nie straszny Tobie Excel, przetwarzanie dużych tabel i praca z danymi
- jest skupiona na detalach
- jest relacyjna w perspektywie bezpośredniej współpracy z klientami i zespołem
Masz niewielkie doświadczenie w kampaniach w Google lub Facebook? Żaden problem! W przeciągu 2 pierwszych miesięcy przejdziesz przez starannie zaprojektowany program szkoleniowy, którego kluczową zaletą jest natychmiastowe przekuwanie teorii na praktykę. Tak, od pierwszego tygodnia chcemy Ciebie zaangażować w projekty komercyjne pod czujnym okiem szefa działu PPC.
Szkolenia dotyczyć będą trzech obszarów kompetencyjnych:
1. Kompetencje operacyjne
- Poruszanie się po panelach reklamowych Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads, TikTok Ads
- Ustawianie kampanii i kont reklamowych wraz z zestawami dobrych praktyk
- Teoria kanałów, typów kampanii i celów biznesowych
2. Kompetencje analityczne
- Praca w Google Analytics (praca na panelu, cele, konwersje, moduł ecommerce)
- Eksporta danych przez connectory do Excela i Google Sheets wraz z analizą danych
- Wizualizacja danych i budowa raportów w Google Data Studio
3. Kompetencje strategiczne
- Dopasowanie kanałów, typów kampanii i kreacji do celów biznesowych
- Projektowanie lejka zakupowego z perspektywy analitycznej i marketingowej
- Budowanie mediaplanów dla b2b/ecommerce/b2c
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?
- planować, ustawiać, optymalizować i analizować kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads
- pracować na narzędziach analitycznych (Google Analytics, Tag Manager, ROIVENUE) w celu optymalizacji efektywności kampanii
- tworzyć i realizować strategie performance dla marek z różnych branż
- budować raporty w Google Data Studio, Microsoft Excel, Google Sheets
- spotykać się z klientami i pracować z nimi nad osiąganiem lepszych wyników
﹠ PRACUJĄC W NUMBERSACH:
- będziesz częścią zwinnego koleżeńskiego zespołu, którego członkowie pracują od ponad dekady w branży digital marketingu;
- dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich predyspozycji i wizji na ten obszar biznesu – docelowo będziesz bowiem liderką/-em działu SoMe;
- pomożemy Ci w budowie eksperckiego wizerunku poprzez publikacje w prasie branżowej i występy na konferencjach;
- sfinansujemy niezbędne kursy i zakupy narzędzi potrzebnych do najlepszej realizacji usług;
- będziesz mieć realny wpływ na usługi, biznes i charakter współpracy z klientami;
OFERUJEMY:
- chlebowe poniedziałki
- elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
- wynagrodzenie zgodne z zakresem kompetencji,
- współpracę przy interesujących i nowatorskich projektach marketingowych dla liczących się marek,
- możliwość rozwoju w strukturze organizacji,
- koleżeńską i nieformalną atmosferę pracy.